dec

Roskilde Gulventreprise tager et år mere

De har været på rejsen i mange år - og det fortsætter de heldigvis med i 2024. Roskilde Gulventreprise har netop sat signatur på en forlængelse af deres FCR Partner-aftale i FC Roskilde.

“Der er mange positive ting ved at være med i erhvervsnetværket i FC Roskilde og jeg nyder at være en del af det - både på kampdage og til andre arrangementer i løbet af året. Det var derfor en nem beslutning at forlænge med endnu et år og dermed blive ved med at følge udviklingen på tætteste hold. Jeg ser frem til et spændende 2024.” lyder det fra Christian Bay fra Roskilde Gulventreprise.

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, takker:
“Uden vores partnere, var vi ingenting. Det er værd at huske på, at vi ikke kunne drive den fodboldklub vi gør i dag, hvis vores erhvervsnetværk omkring klubben ikke var så stærkt som det er. Jeg sætter stor pris på støtten fra Roskilde Gulventreprise, der endnu en gang har forlænget samarbejdet. Jeg ser frem til det nye år med dem.”

Kontakt partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde og erhvervsnetværket.