janu

SB Murer ApS bliver ny FCR Partner

Der bliver sat flere og flere sten på plads i opbygningen af vores voksende erhvervsnetværk i FC Roskilde. Vi kan byde velkommen til SB Murer ApS, der netop har underskrevet en FCR Partner-aftale i klubben og dermed bliver seneste tilføjelse til vores netværk.

Asbjørn Bluhme fra SB Murer ser frem til at blive en del af klubben:
“Jeg er glad for, at vi er blevet Partner i FC Roskilde. Vi glæder os til at følge udviklingen af klubben det kommende år, og så glæder vi os selvfølgelig også til at blive en del af erhvervsnetværket, der forhåbentlig bliver givende for begge parter. Vi ser frem til at komme i gang med året.”

Adm. direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over at starte året på denne måde:
“Der findes vel næppe en bedre måde at skyde året ind på, hvis vi kigger på erhvervsnetværket. Jeg er glad for, at vi kan byde velkommen til Asbjørn og SB Murer, der er den seneste tilføjelse til et fortsat voksende netværk. Jeg glæder mig til at introducere dem.”

Skal du og din virksomhed være med på rejsen i FC Roskildes Erhvervsnetværk i 2023? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.