jan

Snedkeriet Roskilde forlænger i FCR

Der er styr på detaljerne og kvaliteten hos Snedkeriet Roskilde, der netop har forlænget deres Netværkspartner-aftale i FC Roskilde. Det lokale snedkeri fortsætter derfor støtten til klubben og forbliver medlem af erhvervsnetværket.

Lars Hansen, snedkermester & driftschef hos Snedkeriet Roskilde, støtter fortsat:
“Vi har valgt at forlænge vores aftale med FC Roskilde, fordi vi gerne vil støtte lokalt og samtidig være med omkring det skarpeste erhvervsnetværk i byen. Vi lever af at levere høj kvalitet - og vi ser fortsat mange muligheder for gode relationer og forretninger i netværket.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, takker:
“Endnu en gang er jeg glad for, at en Partner har valgt at forlænge. Jeg er sikker på, at Snedkeriet Roskilde vil fortsætte med at få meget ud af erhvervsnetværket, hvor der kun kommer flere og flere til. Tak for støtten og vi ser frem til flere oplevelser!”

Er du den næste Partner vi skal præsentere i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør mere.