Söderberg & Partners er fortsat lyseblå

Endnu en forlængelse i partnerkredsen er på plads, forud for den kommende sæson i 2. Division.

Söderberg & Partners har valgt at forlængelse deres aftale som netværkspartner i FC Roskilde, til stor glæde for alle omkring klubben.

Stig Nelkop & Frederik Christiansen fra Söderberg & Partners ser frem til den fortsatte rejse:
“Söderberg & Partners glæder sig til at fortsætte i FC Roskilde. FC Roskilde har haft en meget positiv udvikling/rejse som
vi gerne vil fortsætte med at støtte og være en del af. Derudover har klubben et fantastisk erhvervsnetværk, så selvfølgelig skulle vi forlænge. Vi glæder os til at følge holdet og være med på rejsen, nu hvor holdet har sikret sig oprykning til 2. Division.”

Partner Konsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over nyheden:
“Det glæder mig at Stig & Frederik har valgt at forlænge deres i forvejen lange partnerskab med endnu et år.
Söderberg & Partners er en aktiv del af vores erhvervsnetværk. Jeg ser meget frem til et fortsat godt og givende samarbejde.”

Lyder FC Roskildes Erhvervsnetværk som noget for dig eller din virksomhed, så tøv ikke med at kontakte vores Partner Konsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.