jun

S&P Pensionsmægler SHN gentegner

Stig Nelkop & Frederik Christiansen fra S&P glæder sig til at være aktive i netværket igen:
“Det var ikke et svært valg for os at forlænge vores aftale med FC Roskilde. Udviklingen i netværket har været fantastisk og er nok også byens bedste netværk. Udviklingen i klubben har været god, så selvfølgelig skulle vi fortsætte vores rejse med FC Roskilde. Vi har desværre ikke deltaget så meget det sidste ½ år af andre årsager, men nu vender vi stærkt tilbage til vores klub – nemlig FC Roskilde.”

Nikolaj Worch, der er Partnerkonsulent i FCR, ser frem til at se mere til S&P:
“Det glæder mig rigtig meget at Frederik og Stig har valgt at gentegne deres sponsorat med klubben. De har af forskellige årsager ikke været så aktive det sidste stykke tid, men vi glæder os til igen at byde dem velkommen til de forskellige aktiviteter i erhvervsnetværket og til fodbold i Roskilde Idrætspark.”

Ræk endelig ud til vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil med på samme rejse.