dec

Sundhedspark Sjælland er ny netværkspartner

Endnu en gren er tilføjet til vores erhvervsnetværk og endnu et stort banner er hængt op i Roskilde Idrætspark. Vi er glade for at kunne byde velkommen til Sundhedspark Sjælland, der er ny netværkspartner i FC Roskilde.

Direktør i Sundhedspark Sjælland, Peter Appel, ser frem til at være med:
“Vi har valgt at blive Partner i FC Roskilde, da vi blandt andet håber på at få øget opmærksomhed omkring Sundhedspark Sjælland og udviklingen af private sundhedshuse og klinikker mv. Samtidig har vi en stor interesse og lyst til at støtte lokalsporten og blive en del af erhvervsnetværket omkring klubben.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, byder velkommen:
“Vi er rigtig glade for endnu en gang at kunne byde velkommen til en ny Partner i klubben. Sundhedspark Sjælland er den seneste tilføjelse til vores fortsat voksende erhvervsnetværk. Vi kan mærke, at vores netværk bliver prioriteret af både nuværende og nye, så jeg føler virkelig, at vi har gang i noget rigtigt her. Vi ser frem til samarbejdet.”

Er du den næste Partner vi skal præsentere i FC Roskildes Erhvervsnetværk? Kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486 og hør mere.