dec

Sydbank forbliver lyseblå bank

Julehumøret er fortsat højt og vi kan med glæde præsentere endnu en vigtig forlængelse i erhvervsnetværket. Sydbank Roskilde har endnu en gang gentegnet deres FCR Partner-aftale og fortsætter endnu et år som lyseblå bank i FC Roskilde.

Filialdirektør i Sydbank, Kasper Bæk, nyder at være en del af klubben:
“Forlængelsen af vores aftale med FC Roskilde var et helt naturligt skridt for os i Sydbank. Vi har stor værdi af at være med i erhvervsnetværket og det sammenhold der i øvrigt er omkring klubbens kampe mv. Vi møder både kunder og andre samarbejdspartnere via vores deltagelse og sætter stor pris på at være en del af netværket.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, udtaler:
“Kasper har været et kendt ansigt i erhvervsnetværket i en del år efterhånden, vi sætter stor pris på hans lange og fremadrettede engagement. Tak for støtten, Kasper - vi ser frem til at bygge videre på et i forvejen godt samarbejde.”

Skal du ikke gå glip af alt det gode der venter FC Roskildes erhvervsnetværk i 2023? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 42673486.