dece

Ti netværkspartnerne forlænger med FCR

Spillerne er gået på velfortjent juleferie, men det er erhvervsnetværket bestemt ikke! November måned har været en travl måned, hvor hele ti af vores netværkspartnere har valgt at forlænge deres aftaler i klubben med endnu et år.

Det drejer sig om:
• Movato
• Sundhedspark Sjælland
• Sparekassen Kronjylland
• Dahvid
• MotorPower
• Dansk Udsyring
• GardinLis
• Balling & Holst
• Roskilde Wellness Center
• AR Roskilde

Jimmy Petersen fra Sparekassen Kronjylland har stor glæde at netværket:
“Vi ønsker at være en del af Roskildes bedste netværk, så vi fortsætter selvfølgelig vores engagement i FC Roskilde. Vi sætter stor pris på de mange gode arrangementer i et stærkt netværk samt de gode fodboldkampe hvor sejrene bliver flere. Det er et netværk fyldt med spændende og gode mennesker, og det er fedt at se hvordan det bliver ved med at vokse. Vi glæder os også til at arrangere flere padel-arrangementer i det nye år.”

Nicolaj Marker fra Roskilde Wellness Center udtaler:
“Roskilde Wellness Center er kendt for at være Roskildes sjoveste træningsfælleskab med FitChallenge, og de sidste 8 år har vi hjulpet flere tusind mennesker med at blive en sundere, stærkere og gladere udgave af dem selv. Derfor er det naturligt at vi ønsker at være en del af Roskilde stærkeste netværk, og støtte op om byens fodboldstolthed.

At være partner i FC Roskilde, og en del af dette helt fantastiske netværk har været en gave for os, og det er fedt at være en del af så spændende et projekt. I netværket er rigtigt mange gode og åbne mennesker med et væld af gode kompetencer og erfaringer. Der er derfor masser af muligheder for inspiration og sparring. Så vi er glade for at fortsætte som partnere i FC Roskilde.“

Tak for støtten til Jesper Bacher fra MotorPower, Mike Ankersen Zernichow fra Movato, Peter Appel fra Sundhedspark Sjælland, Thomas Grønneskov Christensen fra AR Roskilde, Lis Bilde og Palle Skovdal fra GardinLis, Lars Bordoy fra Dahvid, Randi Holm Balling og Malene Holst Larsen fra Balling & Holst, Benny Mortensen fra Dansk Udsyring, Jimmy Petersen fra Sparekassen Kronjylland og Nicolaj Marker fra Roskilde Wellness Center.

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over den fortsatte opbakning fra alle ti netværkspartnere - og ser frem til endnu et godt år:
“Det er utrolig dejligt, at ovenstående ti partnere alle har valgt at forlænge deres engagement i erhvervsnetværket og FC Roskilde. De er alle aktive medlemmer i netværket og bidrager alle forskelligt til, at vores erhvervsnetværk dagligt vokser sig stærkere og stærkere. Vi går et spændende år i møde både på og udenfor kridtstregerne, hvor vi forhåbentlig kan lægge yderligere lag på netværket.
Tak for støtten, vi ser frem til det fortsatte samarbejde.”

Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, er altid klar på en snak, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde.