jan

Tømrermester Mads Hyllehøj forbliver lyseblå

Endnu en Partner har sat sin signatur på en forlængelse med FC Roskilde. Tømrermester Mads Hyllehøj fortsætter som Stjerne Partner i klubben og erhvervsnetværket, som han har været medlem af i mange år.

Mads Hyllehøj ser frem til at fortsætte:
“Vi har endnu en gang valgt at forlænge vores sponsorat i FC Roskilde, fordi vi sætter pris på alt det klubben og erhvervsnetværket giver. Det åbner mange muligheder, når man deltager aktivt i netværket - hvilket jeg sætter pris på at gøre. Jeg ser frem til fortsætte opbakningen og stadig følge udviklingen helt tæt på som Partner.”

For René Christiansen, der er direktør i FC Roskilde, betyder det meget:
“Vi er selvfølgelig utrolig glade for, at Mads Hyllehøj har valgt at fortsætte. Det betyder mere end folk tror, at vores Partnere støtter det arbejde vi laver i Rådmandshaven - så forsøger vi at give igen med et rigtig godt erhvervsnetværk, mens vi samles om fodbolden på banen.”

Vil du gerne blive klogere på FC Roskildes Erhvervsnetværk, så tøv ikke med at kontakte vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.