jan

Tømrermester Mads Hyllehøj forlænger

For tre år siden kom han tilbage til FC Roskilde, efter et års fravær - og siden har han ikke rystet på hånden. Vi er glade for, at Tømrermester Mads Hyllehøj endnu en gang har sat sin signatur på en forlængelse af Stjerne Partner-aftalen i klubben.

Mads Hyllehøj ser frem til endnu et år med gode oplevelser:
“Siden vi vendte retur til FC Roskilde, for at støtte holdet og den nye ejerkreds, har vi kun set positive takter. Erhvervsnetværket har udviklet sig meget og har vokset sig stort - det har været fedt at følge på tæt hold. Vi var ikke i tvivl om, at aftalen skulle forlænges med endnu et år, så vi glæder os til at fortsætte og se hvad det kommende år bringer.”

FC Roskildes direktør, René Christiansen, sætter pris på Mads’ støtte:
“Partnerskabet med Mads Hyllehøj betyder meget for mig og resten af FC Roskilde. Derfor er vi ekstremt glade for, at Hyllehøj endnu en gang har valgt at forlænge sit store engagement i klubben - uden partnere som ham, ville vi ikke kunne lægge yderligere lag på vores setup og ambitioner i FC Roskilde. Jeg ser frem til endnu et år med gode stunder sammen.”

Gør som Hyllehøj og se hvordan erhvervsnetværket i FC Roskilde blomstrer! Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.