maj

Tømrermester Mads Hyllehøj fortsætter ufortrødent

Vi er rigtig glade for at kunne meddele, at endnu en Partner har sat sin signatur på en forlængelse i FC Roskilde.

Tømrermester Mads Hyllehøj er og forbliver Stjerne Partner i klubben, og vil derfor fortsat være et synligt ansigt i vores fantastiske erhvervsnetværk.

Mads Hyllehøj glæder sig til at fortsætte i FC Roskilde:
“Denne gang var jeg ikke i tvivl om jeg skulle fortsætte - for selvfølgelig skal jeg det. Vi er glade for at være en del af den rejse klubben er på, og vores lokale kendskab åbner mange muligheder i FC Roskildes erhvervsnetværk. Vi glæder os til at følge den videre udvikling.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, klapper Hyllehøj på skulderen:
“Vi er super glade for, at Mads Hyllehøj har valgt at fortsætte som Stjerne Partner i klubben. Han er efterhånden et kendt ansigt i erhvervsnetværket og jeg er sikker på, at begge parter får noget godt ud af det samarbejde vi har.”