jul

Velkommen til AMR Byg

Vi kan byde velkommen til endnu en ny Partner i FC Roskilde.

AMR Byg er nyeste tilføjelse til erhvervsnetværket i klubben, efter de har skrevet under på en netværkspartner-aftale forud for den kommende sæson.

Andreas Roelsen fra AMR Byg ser frem til at blive en del af klubben:
"Jeg var ikke i tvivl om, at AMR Byg skulle skrive under på et partnerskab, der skaber rammer for givende relationer i et aktivt netværk, da muligheden bød sig. Det bliver spændende at følge klubbens udvikling og nyde stemningen til hjemmekampene på stadion. Glæder mig til at blive en del af FC Roskilde på og udenfor banen."

Nikolaj Worch fra FC Roskilde udtaler:
“Der skal lyde et stort velkommen i erhvervsnetværket omkring FC Roskilde til Andreas og resten af AMR Byg. Endnu en gang er det utrolig glædeligt at se, hvor stærkt vores netværk står - både lokalt samt i regionen - og at vi ikke begrænser os af bygrænsen. Jeg ser frem til at godt samarbejde.”

Sådan får du fat i vores partnerkonsulent, hvis du og din virksomhed også skal være med: Nikolaj Worch, på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.