mar

Velkommen til danbolig Roskilde-Lejre

Endnu en lokal spiller er klar til startopstillingen i byens bedste netværk. Danbolig Roskilde-Lejre har netop sat deres signatur på en FCR Partner-aftale og derfor klar til at starte inde for erhvervsnetværket i FC Roskilde.

Randi Steen Christensen & Tommy Behrendt Sørensen, der begge er indehavere af Danbolig Roskilde, er glade for at være blevet en del af FCR:
“Vi er landet et rigtig godt sted i erhvervsnetværket og har allerede deltaget i flere arrangementer. Der er ingen tvivl om, at samarbejdet nok skal blive godt - hvilket vi også troede på, da vi tog beslutningen om at gå ind som partner i FC Roskilde. Vi har set klubben og netværket vokse gennem de seneste år, og som lokal virksomhed, ser vi frem til at bidrage med vores støtte og følge den videre udvikling af klubben.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, byder velkommen:
“Jeg sætter stor pris på støtten fra Randi, Tommy og resten af danbolig Roskilde-Lejre. Vi er ekstremt glade for at se, at netværket fortsætter den positive udvikling og endnu gladere for at se, at alle kommer med positive tilbagemeldinger på vores aktiviteter i netværket. Jeg ser frem til samarbejdet med danbolig.”

Netværksåret er i fuld gang - skal du være med? Så kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 42673486.