dec

Velkommen til GL VVS A/S

Vi runder arbejdsugen af med at byde velkommen til en ny Partner. Vi er glade for, at GL VVS har sat sin underskrift og nu er ny Plus Partner i FC Roskilde.

Steen Almsgaard, direktør hos GL VVS, ser frem til at blive en del af sammenholdet:
“Vi skal selvfølgelig være en del af FC Roskilde, erhvervsnetværket og hele byens hold. Vi tror på, at klubben er på rette vej og derfor har vi tegnet en partneraftale, der forhåbentlig vil gavne både os og klubben. Vi glæder os til at tage hul på et nyt år, nye opgør og nye arrangementer.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig også:
“Det er utroligt positivt, at vi trods svære tider, fortsat kan blive ved med at bygge videre på vores erhvervsnetværk i klubben. Vi er glade for at kunne byde GL VVS velkommen indenfor og ser frem til samarbejdet. Flere og flere virksomheder begynder at se, at det vi har gang i er rigtig godt - og det sætter vi pris på.”

Vil du gerne blive klogere på FC Roskildes Erhvervsnetværk, så tøv ikke med at kontakte vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.