okt

Velkommen til Grant Thornton

Der er en ny FCR Partner i byen!

Vi er glade for at byde velkommen til endnu en ny Partner i vores erhvervsnetværk i FC Roskilde, hvor Grant Thornton netop er blevet seneste tilføjelse til partnerkredsen.

Jakob Fogt fra Grant Thornton hylder arbejdsomheden i FCR:
“Det er glædeligt for mig og Grant Thornton at blive ny sponsor hos FC Roskilde. FC Roskilde er omgivet af energiske personer og spillere, samt en ledelse som arbejder hårdt for at udvikle klubben til en succes, sammen med sponsornetværket. Vi vil meget gerne støtte op om dette lokalt i Roskilde og ser frem til at blive en del af klubben.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, hilser velkommen:
“Erhvervsnetværket i FC Roskilde står et rigtig godt sted, og vi bygger kun på. Jeg er sikker på, at Grant Thornton bliver glade for at være med i netværket. Vi arbejder hele tiden på at forbedre os og gøre det mere attraktivt for vores Partnere at være en del af netværket - og det synes jeg vi lykkes rigtig godt med i øjeblikket.”

Der er også plads til dig eller din virksomhed i vores erhvervsnetværk, kontakt Nikolaj Worch eller René Christiansen og bliv klogere på mulighederne!