sept

Velkommen til Nykredit

Vi er glade for at kunne byde velkommen til endnu en ny Partner i FC Roskilde. Nykredit Roskilde har netop sat deres signatur på en netværkspartner-aftale og banken glæder sig til at trække i lyseblåt.

Kenneth Tidemann & Per Knudsen Thyrrestrup fra Nykredit ser det som et perfekt match:
“Med to nye lokale ledere i Nykredit Roskilde, i form af erhvervskundechef Per Knudsen Thyrrestrup og centerdirektør Kenneth Tidemann, ønsker vi at være repræsenteret i, hvad vi mener, er byens stærkeste netværk. Ligeledes er vi begge stærkt fodboldinteresserede, hvorfor det var et oplagt match for os. Vi glæder os til at kunne bidrage ind i netværket.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, byder varmt velkommen:
“Det glæder mig at kunne byde velkommen til erhvervsnetværket omkring FC Roskilde til Kenneth, Per & resten af Nykredit. Vi har allerede haft fornøjelsen af Kenneth og flere af hans kollegaer i vores forskellige aktiviteter og ser frem til at godt og langt samarbejde.”

Netværket vokser fortsat - men vi vil hellere end gerne have dig med! Kontakt Nikolaj Worch på på mail nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.