Velkommen til R Story

Vi kan med glæde præsentere endnu en stærk medspiller til erhvervsnetværket i FC Roskilde. Kommunikationsbureauet R Story, med Rikke Thorbjørn i spidsen, træder ind som netværkspartner i klubben forud for den kommende sæson.

Rikke Thorbjørn fra R Story glæder sig til at spille på hold med resten af erhvervsnetværket:
“Jeg ved absolut intet om fodbold, men jeg har allerede oplevet, at FC Roskildes Erhvervsnetværk er noget helt særligt. Det føles som at træde ind på en faglig boldbane fyldt med dedikerede og inspirerende mennesker, der løfter hinanden. Den gode energi gør mig både glad og også bedre til mit arbejde i R Story. Derfor er det et stort JA til at blive medlem af FC Roskildes netværk. Jeg glæder mig til at lære endnu flere spændende mennesker at kende, til endnu flere gode snakke og en masse faglige og sjove oplevelser i netværket. Og hvem ved, måske ender jeg også med med at vide en del om fodbold.”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, glæder sig over flere aktive medlemmer:
“Endnu en Partner har fundet vej til vores erhvervsnetværk og et stort velkommen skal der lyde til Rikke og hendes virksomhed R Story. Efter en god snak med Rikke, er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at hun i fremtiden vil være en aktiv del af netværket til vores forskellige arrangementer. Velkommen til Rikke.”

Du og din virksomhed kan være de næste vi præsenterer - skal du med? Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.