apr

Velkommen til Schrøders Metal A/S

Vi fortsætter hvor vi slap og byder inden påskedagene velkommen til endnu en ny Partner i FC Roskilde. Schrøders Metal er ny netværkspartner i klubben.

Jesper Schrøder ser frem til at blive en del af et stærkt netværk:
“Jeg glæder mig til at tage hul på et nyt kapitel med FC Roskilde og erhvervsnetværket, som jeg har set og hørt mange positive historier fra. Det er en klub og et netværk i rivende udvikling, som jeg ser frem til at blive en del af. Jeg tror på, at opbakningen udenfor banen kan være med til at få mere succes indenfor kridtstregerne. Schrøders Metal A/S er en moderne metalvarefabrik, der tager udgangspunkt i det gode smedehåndværk suppleret med en moderne maskinpark. Vi fungerer som ordreproducerende del- og totalleverandør.”

Direktør i FCR, René Christiansen, byder velkommen:
“Jeg er glad for, at vi har fået endnu en spiller med på holdet. Schrøders Metal bliver en del af noget, vi er ved at gøre rigtig stort. De seneste arrangementer i netværket har vist, at opbakningen er bedre end nogensinde - og at folk virkelig vil klubben og hinanden det bedste.”

Skal du eller din virksomhed være med? Så kontakt endelig vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.