dece

Velkommen til Sparekassen Danmark

December er fyldt med gode tider og vi er glade for, at kunne præsentere endnu en tilføjelse til FC Roskilde og erhvervsnetværket. Sparekassen Danmark er ny netværkspartner i klubben.

Danmarks største garantsparekasse, Sparekassen Danmark, bliver nyt medlem af erhvervsnetværket i FC Roskilde, og dette er med en ”gammel” kending Dennis Baymler Madsen på holdet.

Dennis brænder for FC Roskilde og lokalområdet omkring Roskilde, hvor han er opvokset og stadig bor. Han har de sidste fem år været en fast del af erhvervsnetværket, og selvom arbejdspladsen nu er Sparekassen Danmark, har Dennis aldrig været i tvivl om, at samarbejdet skulle fortsætte: ”Jeg har altid nydt at være med, og netværket er blevet bedre og bedre. De nuværende ejere har virkelig sat et positivt aftryk i klubben, og dette har vi også kunne mærke i erhvervsnetværket. Jeg glæder mig over at kunne fortsætte, og jeg er også stolt over at kunne repræsentere min nye arbejdsplads Sparekassen Danmark i klubben. Sparekassen er blandt de ti største pengeinstitutter i Danmark, men adskiller sig ved at være en garantsparekasse. I praksis betyder dette, at der ikke er aktionærer, som skal have udbytte. Man kan derfor bruge en stor del af overskuddet på at investere i lokal udvikling af bl.a. forenings- og erhvervslivet, og når man som mig brænder for begge dele, går tingene jo op i en højere enhed.”

Partnerkonsulent i FC Roskilde, Nikolaj Worch, glæder sig over tilgangen af et kendt ansigt:
“Det er altid dejligt at kunne byde gamle kendinge velkommen tilbage til netværket. Dennis er en gammel bekendt som de fleste af netværkets medlemmer allerede kender, så han vil med garanti gå ind fra dag et og kunne bidrage. Velkommen tilbage Dennis og velkommen til Sparekassen Danmark - jeg glæder mig til at fortsætte vores gode samarbejde.”

Vi er klar til at præsentere dig og din virksomhed! Kontakt partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486, hvis du vil høre om mulighederne i FC Roskilde.