Velkommen til Spring Nordic

Vi kan med glæde byde velkommen til en ny partner i FC Roskilde. Spring Nordic har netop skrevet under på en etårig netværkspartner-aftale med klubben, og er derfor med til at tilføje endnu et ben på vores stærke erhvervsnetværk.

Troels Gert Nielsen fra Spring Nordic ser frem til samarbejdet:
“I Spring Nordic ser vi meget frem til samarbejdet med FC Roskilde. Det fremtræder som et særdeles professionelt set-up, som vi kan bruge aktivt i arbejdet med investeringer i små- og mellemstore virksomheder. Og så ser vi frem til at få klubben op i 1. Division!”

Partnerkonsulent i FCR, Nikolaj Worch, udtaler:
“Vi er rigtig glade for at kunne byde Troels og Spring Nordic velkommen i erhvervsnetværket i FC Roskilde. Med Spring Nordic bygger vi på et i forvejen stærkt netværk og føjer endnu en branche til partnerkredsen. Tak for støtten til Troels og Spring Nordic, vi ser frem til samarbejdet.”

Skal din virksomhed også være med i vores blomstrende netværk? Kontakt vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.