Vi byder Ensure velkommen i FCR

Endnu en ny Partner tilslutter sig vores fortsat voksende erhvervsnetværk i FC Roskilde.

Ensure International Insurance Broker er ny FCR Partner og kommer fremover til at være en del af sponsorkredsen i klubben.

Forsikringsmægler og Partner fra Ensure, Henrik Skov, glæder sig til at være med igen:
“Vi har efter en pause og en afstikker til RB 1906 valgt at genoptage vores sponsorat i FC Roskilde. Vi har med stor glæde kunne følge den positive udvikling klubben har gennemgået efter at der er kommet lokale ejere til, og vi glæder os derfor til igen at blive en del af Roskildes bedste netværk. I Ensure tror vi på, at de bedste og mest holdbare aftaler laves igennem et godt netværk, hvor der er kendskab og gensidige tillid. Vi ser derfor rigtig meget frem til samarbejdet.

Ensure International Insurance Broker rådgiver mellemstore og store virksomheder med at placere deres pension og forsikringsprogram.”

Adm. Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, glæder sig over tilslutningen:
“Endnu en sponsor tilslutter sig det fortsat voksende erhvervsnetværk i FC Roskilde – det er et vidnesbyrd på at det ikke kun er på fodboldbanen vi har succes – men i høj grad også i vores hastigt voksende erhvervsnetværk. Jeg glæder mig meget over tilgangen af en gammel kending, og byder Ensure International Insurance Broker ved Forsikringsmægler og Partner Henrik Skov velkommen. Jeg er sikker på at Henrik bliver et aktiv i netværket og at Ensure’s tilstedeværelse vil være til gavn og glæde for vores øvrige sponsorere.”