mart

XDC Gruppen A/S fortsætter i FCR

IT fra XDC og fuldservice kaffeløsning fra Bønnen - alting samlet hos XDC Gruppen, der netop har forlænget deres netværkspartner-aftale i FC Roskilde.

Henrik Haack og Thomas Augustesen fra XDC glæder sig til at fortsætte:
“Vi ser meget frem til at deltage i aktiviteterne omkring FC Roskilde og erhvervsnetværket. Vi har forlænget vores aftale, fordi vi ser et stort potientiale i klubben. Der er mange virksomheder med omkring klubben og kun flere kommer til - en positiv udvikling som vi ønsker at støtte op om.”

René Christiansen, direktør i FC Roskilde, udtaler:
“Jeg er glad for, at endnu en Partner er på plads. Det betyder meget for os, at vi ikke er de eneste der er begejstret for de ting der sker i vores erhvervsnetværk. Det er trods alt for vores Partnere, at vi laver en masse ting. Tak til XDC for den fortsatte støtte.”

Vil du gerne blive klogere på FC Roskildes Erhvervsnetværk, så tøv ikke med at kontakte vores Partnerkonsulent, Nikolaj Worch, på nw@fc-roskilde.dk eller tlf. 4267 3486.